nästintill medvetslös ...

Åhhhh *gäääääsp* jag är sååå trött!! Har tvingat mig igenom några sidor i en av böckerna men känner att det är bara onödigt, läser ja mer så får ja bara läsa om det imorron ... å så kan vi inte ha det!

Känns som en dum dag med tanke på pluggning. Va å träffade en av dom andra som pluggar, en annan pluggmorsa faktiskt, kul!!! Vi babblade å käkade lunch, så skönt att höra va nån annan tycker å tänker så man kan ventilera å få ur sig allt som flyger omkring i skallen .. å det är inte lite just nu ;) men nåt plugg bidde de inte så jag känner mig lite stressad, men jag har ändå det där grundlugnet kvar som jag inte har en jävla aning om vart det plötsligt kommit ifrån. Det går som det går och jag kan omöjligt lära mig allt, viktigast är att jag lär för mig själv! Jag ska ju lära mig något för att sen kunna förmedla kunskap vidare, eller ialli fall lära mig sätt att få barnen att lära sig ... nu börjar det bli snurrigt så det är nog bäst att dra på sig nattmössan å säga ajöken fröken!

En sak till er föräldrar där ute att tänka på när ni vill att era barn ska göra nånting annat än att titta på TV .. hota aldrig med att dom inte får titta på TV, eller då blir det minsann bara 15 minuter ikväll osv, för då höjer man automatiskt TV'n till skyarna å säger att den är egentligen bättre eller som i de flesta fall roligare än det som ska göras ... Kan ju handla om läxor, att läsa en bok, hänga tvätt eller vad som, värt att tänka på å ja hoppas att ja själv kommer hitta en massa värdefulla tips å trix att använda mig av när Casper växer upp :)


Det här är ju ialli fall svart på vitt att ja snappar upp saker här å där *haha*

... å just det, jag har ju shoppat idag också *hehe* hittade lite snygga slappkläder som funkar både i skolan å hemma, men de får ni se en annan da :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Se där visst lär du dig hela tiden!

Jag är också stressad över mina studier...känns svårt att ta tag i det när det samtidigt är mycket på jobbet och jag är såå trött.



Aha då vet jag att jag tänkte rätt angående Östgötakällarens källare...brukar äta där titt som tätt. Trevligt, mysigt ställe!



Kram

2009-09-07 @ 21:58:31
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: cecce

Så rätt du har angående hoten om Tv:n. Och så ofta jag ändå gör fel...

Ska tänka på det i fortsättningen.

Tack för påminnelsen!

Kram

2009-09-07 @ 22:41:44
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej pluggis:) hihi. Åhh jag e så avis, vill oxå plugga å lära mej massa saker. Idag sökte jag ett jobb som jag verkligen önskar mej, så håll tummarna:). Det du skrev om tv och barn lät så riktigt, det tror jag verkligen på, det ska jag försöka leva efter sen när det e dags för en liten:). Hoppas du mår jätte bra, och att du hinner pyssla lite i hemmet efter allt pluggande, det är ju ro för själen att shoppa lite och pyssla hemma:).



Ha en jätte fin dag med skola och familj sötis.

Kram Camilla



ps. I morrn ska min syrra ha bebis om allt går enligt planerna, åhh det e ju så spännande, kan bara tänka mej hur det känns att få själv:)

2009-09-08 @ 10:00:57
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: Josefine

"Slappkläder" behöver jag också köpa, snyggt och bekvämt...

2009-09-08 @ 15:58:21
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Kenny

Man skulle kunna tro att ni en liten klubb

2009-09-08 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0