ja bjussar vällan då ...

Okej .. efter ordentligt övervägande så väljer jag att dela med mig av denna rosa silkes rysch pysch!! Den är egentligen väldigt fin, bara det att jag oroar mig ifall jag är den enda som kommer i en sån här "mycket prassel under tyget klänning" ... då kommer jag känna mig lite dum tror jag bestämt *haha*

Ähh .. dom bad om långklänning å nu får dom det! Tog en sväng på Beyond Retro å tänkte raffa åt mig nåt från 60 talet som mer liknade en städrock än aftonklänning .. det hade säkert gått hem *hehe*

är på lite gnällhumör om ni inte redan förstått det ... :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är jättefin i klänningen!

2009-09-03 @ 10:05:28
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej söta du.



Tack för fina kommentarer, e så kul att du tittar in på min sida, det gör mig så glad. På nåt konstigt sätt känns det ju som att man känner varandra lite, det blir ju ganska personligt när man läser någons blogg varje dag och följer med på livet och allt som sker:).



Åhhh, jag vet så otroligt mycket hur du menar med det här med klänningen, vilket sammanträffande egentligen, jag var ju i exakt samma sits nu i helgen. Vet inte om du såg det men jag köpte ju en rosa balklänning, och gud vad jag vantrivdes, jag var livrädd att jag skulle vara ensam på hela bröllopet med långklänning och massa prassligt tyg, haha, men det gick så bra så, och dom som hade kort klänning blev lite avis och sa att dom minsamm skulle tagit den lång istället, hehe:).



Gud så fin din klänning är, fantastisk färg, ganska lik min egentligen i stilen, vi har bra smak bägge 2, haha:). Vad e det för skoj du ska på?, bröllop möjligen? Det är ju så vackert och romantiskt med bröllop, jag grät 5 gånger tror jag under vigselceremonin och alla tal, haha, larviga lilla jag.



Hoppas allt går bra i skolan och du känner att det är kul å trivs och allt, det verkar ju så i alla fall:)



Ja, nu är det inte långt till min syster ska ha en liten, du fråga om jag skulle hem då, och vi åker så fort vi får samtalet att den lilla anlänt;) e så spänd och längtar så....Nu vill jag baske mej ha en egen liten oxå:).



Önskar dig en underbar dag, och så hoppas jag att din lilla ögonsten har det bra på dagis.

Kram till dej i din fina klänning....du kommer vara kvällens karamell;).

2009-09-03 @ 10:36:02
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Men du: MAN KAN ALDRIG VARA FÖR UPPKLÄDD! du kommer vara så fin så....som en liten söt fin godis:)



Kramar

2009-09-03 @ 14:21:42
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0