så trist!

Min kamera har varit mer än konstig ett bra tag, så för nån vecka sen lämnade vi in den och nu väntar jag på att få tillbaka den! Så tråkigt att jag inte lämnade in den på studs, har ju missat att fota under hur lång tid som helst känns det som ... dumt! Det får bli en läxa, lämna in allt som är trasigt på en gång ... va gör en trasig mojäng för nytta hemma egentligen?? Ska leta igenom alla lådor å se om det ligger nån kamera nånstans :) vore kul att ha med en imorron!

Nu ska vi göra chokladbollar *mumse* kommer inte ens ihåg när jag bakade det sist, det är också dumt för det är både busenkelt å gott *haha*

Chokladbollar

visst blir man vällan sugen :)



eftersom jag inte har nån kamera så lånade jag bilden härifrån!


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ska ha fika med till jobbet i morgon men har inga ägg hemma men nu påminde du mig om att chokladbollar kanske jag ska göra?!



Grattis till tentan, vad kul!! Mrn det visste vi väl att det skulle gå bra. Skönt också att din VFU känns bra och meningsfull.



Ha ett skönt lov nu. Själv får jag några dagar nästa vecka.



Kram

2009-10-20 @ 21:24:36
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej igen, ja du, tror nog ja smyger ut i kväll å hämtar stegen, hihi.



Jag förstår att man inte har så mkt tid över till bloggandet när man pluggar, men desto kuligare när du väl skriver. Tittar in hos dej varje dag ja, å det e alltid så mysigt å läsa om va du gjort eller ska göra.



Hoppas allt förövrigt är bra me dej o familj.



Kramis

2009-10-20 @ 21:49:53
URL: http://vitaboet.blogspot.com
Postat av: camilla

Hej igen, ja du, tror nog ja smyger ut i kväll å hämtar stegen, hihi.



Jag förstår att man inte har så mkt tid över till bloggandet när man pluggar, men desto kuligare när du väl skriver. Tittar in hos dej varje dag ja, å det e alltid så mysigt å läsa om va du gjort eller ska göra.



Hoppas allt förövrigt är bra me dej o familj.



Kramis

2009-10-20 @ 21:50:43
URL: http://vitaboet.blogspot.com
Postat av: camilla

hmm, mina kommentarer kommer alltid 2 ggr, du får bara radera en, hehe.

2009-10-20 @ 21:51:29
Postat av: Josefine, Blåeld

Mm, det är så gott med chokladbollar, länge sedan jag gjorde det!

2009-10-21 @ 13:58:16
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: jessi

Trist med kameran men såå härligt med VG på tentan! Grattis!!!



Gott med chokladbollar, mumsigt fredagsmysigt.



KRAM

2009-10-23 @ 20:51:07
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0