höstlov

Jahapp .. nu sitter jag hemma och har höstlov :) känns skönt att ha några dar att vara med Casper å bara umgås å mysa! Synd bara att pappan inte har lov :) en långhelg blir det tror ja ialli fall!

Igår fick vi tillbaka hemtentan, innan hade vi dryga 5 timmars lektion med utvärdering å prat om VFU'n, å sista halvtimmen fick vi kolla på resultaten. Jag är så nöjd!!! Är helt topglad att jag klarade mig och ännu gladare blev jag när jag fick se att jag till å me fick ett VG!!! Dom nya betygen är A-F, F är underkänt och E är detsamma som G, C är VG och A är MVG, så mitt stora C på tentan gjorde mig överlycklig!!!!

Nu känns det skönt att börja nästa kurs på måndag då jag vet att inget behöver läggas till eller göras om för den här kursen *jippie*

Idag blir en softis dag hemma, liten vilar en stund nu så därför passar jag på att skriva lite :) imorron ska vi nog åka till Junibacken, jag har aldrig varit där så det ska bli jättekul att se hur det ser ut! Känns verkligen som höstlov när vädret är så här ruggigt å burrigt :) mysigt på nåt sätt, kanske är för att vi är lediga å inte behöver bekymra oss om att stressa iväg på morronen med overaller, mössor, vantar å allt som ska me :)

Jaja, hoppas ni har det toppen!

SagotorgetLänk till Junibackens pressrum

Kommentarer
Postat av: kenny

Hade så gärna vart med, hoppas att ni får det underbart på Junibacken..LOVE YOU

2009-10-20 @ 17:09:13
Postat av: Gossipmom.se

Grattis till ditt VG! Hoppas du får ett härligt höstlov:-)

2009-10-21 @ 12:50:37
URL: http://www.gossipmom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0