Vi lämnade...

04917992e2d75a9af5b88753842302dc.png

 

Vi lämnade röran en stund för att åka å kika på grabbar som jagar en boll över en stor stor gräsmatta :) liten fick vara hos mormor å styra och ställa lite under tiden! Vilket underbart väder det va då!

 


Kul att inlägget kom fram till bloggen nu!! För det va ju bara ungefär 5 timmar sen jag skickade det från luren :)
Jaja, matchen va så där, AIK va bra så klart ;) men det blev tyvärr inga mål. Vädret va ju kanon och det kändes skönt att sitta där och bara ta det lungt en stund!!

Kommentarer
Postat av: jessi

skönt med lite avbrott även om kanske inte fotboll är min grej. Däremot minns jag när jag var liten och följde med pappa o matcher, det var mysigt att sitta där bredvid, äta korv med bröd o dricka pucko... hihii det är det jag minns, inget från matcherna!



kram

2009-05-22 @ 09:19:45
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0