i am

Om ni inte såg Beyoncé i Göteborg eller här i Stockholm, ja då missade ni nåt! Vilken show, mer än bara en enkel konsert där någon står rakt upp å ner och sjunger sina låtar .. det här va verkligen skithäftigt och jag är så glad att vi va där!!


Tänkte att det kanske kunde bli lite trist när jag inte känner till alla hennes låtar, men det spelade ingen roll! Man rycktes med från första stund och sen var alla som trollbundna av hennes uppträdande.

Hon blandade hej vilt med nya och gamla låtar, i hennes Ave Maria flätade hon in rader från "Angel" och då rös jag i hela kroppen, så fint! Det var bilder från fans som dansade till Single Ladies, när hon var liten och bakgrundsbilder/videos hela tiden som kopplade ihop hela hennes I Am konsert!



Kommentarer
Postat av: Camilla

åh skulle så gärna sett henne, hoppas hon kommer till oslo snart:). kul att det var så himla bra, kan tänka mej att det var en enorm upplevelse. Idag åker vi till london, och jag har bestämt mej för att inte ta me datan, ska ha en bloggpaus under helgen där, hihi. Ha en superduperfin helg. Kramar.

2009-05-14 @ 10:38:10
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: Sue

Åååå hon är ju så duktig!!!!

Roligt minne att ha!!!!!



jag har inte varit på konsert på säkert 14 år tror jag!!!!! Gyllene Tider Återtåget var det då....



-88 var jag på min stora idol på Eriksberg i Göteborg! 80 000 människor som bara skriker....hihi



Puss sötis!

2009-05-14 @ 12:08:15
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Sue

ja...det var ju Mickael Jackoson då....ville bara tillägga det...

blink

2009-05-14 @ 12:09:16
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: kenny

A de va grymt häftigt.....

Jättefint som vanligt här...puusss

2009-05-14 @ 15:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0