rumpnisse

Nu tror grannarna att jag är helt korkad!! Sprang ut snabbt för att vattna blommorna .. men jag hade inga brallor på *haha* orkade inte gå upp för att dra på mig mysbyxor, utan jag tänkte att om jag är snabb som räven så ser ingen mig! Mmmm för så blir det alltid då :) så klart kommer grannen fram bakom häcken (inte min *haha*) och ska prata med K om gödsel å grejer .. Hur smidig man än är så går det liksom inte att smita undan osedd!

Jaja .. det bjussar jag på :)


Våra hallon är på väg!! Såg små små gröna ludna knoppar där bland alla fina blad, så det tar sig!! Lite tråkit för rhoddisarna kommer väl slå ut lägligt när vi är borta, men men, that's life! Blommor börjar ploppa upp på krusbärsbuskarna också, så kul att se när allt växer fram!

Jag är så stolt över mina små rabarber som kryper upp och är så fina! Så kom Ks bror förbi med ett gäng av hans bamsestjälkar och då ändrades synen på mina pyttesmå blad där i stora landet *haha* Men om nåra år så är kanske våra så där stora också, hoppas!


Kommentarer
Postat av: jessi

ha haa... vilken syn! Då är det bara att gilla läget och låtsas som ingenting!



Vad mysigt med egen trädgård, få se allt vackert gro och blomma!



kram

2009-05-20 @ 09:39:37
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Dina grannar har nog kul förstår jag!

Typiskt när man ska skynda sig att nån kommer förbi ;)



Snart är dina rabarber lika stora och fina. De brukar växa som bara den!



Kramar

2009-05-20 @ 15:30:09
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0