önskan uppfylld

När jag fick Leilas tidning igår önskade jag att hon kunde tipsa om lite loppisar och om vart hon hittar allt fint ... till min STORA glädje så finns ett sånt reportage i detta nummer! Så nu ska jag bege mig in till stora staden nån dag framöver och kika i affärer fyllda med gamla underbara saker *lycka* Vi bor ju inte så långt från Norrtälje heller och har pratat länge om att åka dit, jag har aldrig varit där men alla säger att det är så fint, så med två affärer att utforska kommer vi förmodligen åka dit illa kvickt *haha*



Hon tipsar så klart om affärer runt om hela landet, från Skåne i söder till Umeå i norr, så nästan hela ialli fall :)
Jag skulle vilja kolla in loppisar både nere i Skåne och i dalarna och därikring, har på känn att man kan göra riktigt fina fynd där!!

Har Ni något sånt där favorit ställe som ni vill dela med er av ?? Eller det kanske är så bra att ni hellre har det för er själva :)

Jag längtar tills bakluckeloppisen drar igång igen, den är bortom Uppsala, i skogen efter Östhammar ... fråga mig inte vad det heter för det har jag givetvis glömt *haha* där fyndade jag plåtlådor förra sommaren, tågbana till Casper för rena rama skämtpriset och hans braiga cykelstol! Man kan hitta både det ena och det andra .. mycket är skrot för vissa men skatter för nån annan!

Utanför Uppsala mot Gävle hållet finns en affär som heter Fullerö Handel, där finns en hel del fina saker. Länge sen ja va där nu, men fick hem en tidning härom veckan å då ville jag åka dit på studs! Kristin tipsade om en affär som ligger i Bälinge utanför Uppsala, som heter Biskopsgården, så dit vill jag också åka å kika. Blir en sommar fylld med loppisbesök *wiiihoooo*

Kommentarer
Postat av: Therese

intressant med Leilas tips, jag skulle inte ha nåt emot att gå och kika själv! Vi har nog rätt nära till det... Ja dessa koder och allt annat man kan bli knäpp för mindre. Jag måste hitta nåt sätt att skriva ner dem på så man kan hitta när man är trött!

2009-05-12 @ 20:07:50
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0