även för er som inte dricker kaffe!!

Här kommer det .. receptet som är väl värt att vänta på *haha* hoppas nu att ni testar det här för det är sååå gott!!
Jag brukar göra sockerlag av sockret och lika mycket vatten, idag blev det lite tokit för jag pratade i telefon .. vadå simultankapacitet *hehe* så jag värmde ihop allt i en kastrull å det verkade funka det med. Är ganska bra att lösa upp sockret för annars blir det allt så stelt om man sparar det i en kanna i kylen. Jag är ju en riktig sockertopp som älskar sliskigt söta saker, så jag brukar ha lite vaniljsyrup i glaset när jag sedan blandar ut det med mjölk .. det är riktigt riktigt gott!!!

Ni hittar säkert en egen favorit eller så dricker ni den som den är .. smaken är ju vad alla redan vet, som baken!
Men för allt i världen, glöm inte att blanda ut geggan med mjölk ... som vissa inte riktigt hajjade *haha*

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack

2009-05-04 @ 16:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0