salong snabbklipp!

Wow!!! Jag hann med att klippa hela Caspers hår innan han lessnade *stolt* Han fick stå å mixtra med vattenkranen och då tänkte han nog inte på vad gjorde, så jag klippte och klippte och klippte lite till, va mycket hår han hade :)

Blev riktigt nöjd och nu har han en riktig frisyr känns det som, så dom där 180 kronorna vi fick betala för att testa saxen i håret på honom hos frisören kan dom ju glömma i fortsättningen!! Rena rama rånet att ta så mycket för att klippa lite strån på ett barn som är dryga året!




Känns som en helt ny liten pojke som springer omkring här hemma! Saknar det flygiga håret lite, men det här blev fint det me :)

Kommentarer
Postat av: Sue

Ja för sjutton gubbar!!!! Kan man klippa själv ska man göra det!!!!

Mina barn är ju så stora nu och speciellt storgrabben är dönoga med hur håret ska vara...ilandsproblem när man är 10 bast!!!



Sen å andra sidan är min svägesrka frisör så vi klipper ju oss väldans billigt!!!



Söt han är din lille plutt!



Puss på dig sötaste och ha en fin söndag!

2009-05-17 @ 13:17:24
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Therese

Blev fint,vi kanske med borde klippa Viggo hans hår är 10 cm men det är det som gör honom speciellt. Inte så vanligt att man föds med 5 cm långt hår och nu snart 6 månader senare 10 cm :) Hoppas ni haft en fin dag annars! Vet du om det går att barnsäkra skjutdörrar? vi har bara sådana garderober hemma....

2009-05-17 @ 20:23:42
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0