har ju nästan helt glömt bort ...

Att vi ska ut å resa snart, mycket snart!! Har en del att fixa innan å det  ska jag nog börja med snarast, eller ja, imorron ialli fall!

På min finelifina komihåg lista står bla

~ Hämta Caspers pass ... jobbit annars!
~ Solskyddslotion, till alla! ... inge hudcancer här inte :)
~ Nässpray till lillen ... bra vid start å landning har jag hört
~ Solhatt ... den får ni lista ut själva!
~ Handsprit ... håller de flesta basillusker borta!
~ Barnmat, välling, blöjor mm ... där rök typ alla kilon!
~ Ringa å kolla hur mycket man får packa till lillen, eller om han går under våra kilon. Om det nu är så ligger pappan risigt till, det är nämligen hans kilon som delas med Casper då :) regel precis införd av mamman!!

Tja, kan tänka mig att den här listan kommer fyllas på å nåt glöms med största sannolikhet bort .. men men, det mesta finns väl dit vi ska kan jag tänka. Å vart ska vi då? Jo till Skönhetens ö ...





bilderna finns här ..

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

åh vart ska ni?

Jag tror att det är så att barn under två år får dela kilon med mammaopappa, så packade vi när vi flög (med två barn!!) jajix, det var inte lätt att packa! blöjor osv köpte vi där nere, en del hotell hyr eller lånar ut strandhanddukar, det kan du kolla så slipepr du kånka med sånt! Om Casper dricker välling i nappflaska så kan du ge det när planet börjar rulla så underlättar det också för öronen! :-) ÅHH jag vill också åka NU, inte om 3 månader, nåja, den som väntar på någe gott ;-)



KRAM

2009-05-07 @ 06:20:26
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra Bloggar

såtg via länken att ni ska till corsica :-)

2009-05-07 @ 06:21:01
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra Bloggar

just det, ramen har jag köpt på hemtex (tror jag att det var ;-))

2009-05-07 @ 06:42:11
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Elin

Ååå så härligt! Bra att du skrev denna lista, då kan jag kopiera den sen när vi flyger i juni ;-).

Hoppas att ni får en superresa!

2009-05-07 @ 10:14:34
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: kristin

åhhhh mys med semester, ser av petras kommentarer att det är till corsika ni ska, lovely!!! när åker ni?



tack för din kommentar igår. o ja kan tänka mej att tiden verkligen rusar iväg när man har barn...:) men det kanske är positivt? hihi.



bamsekram

2009-05-07 @ 10:35:16
URL: http://sunshinyday.blogg.se/
Postat av: STYLE & LIFE by LEIA

avis? jag?....SJÄLVKLART!!!!!



Jag skulle köpa handspriten där nere....spara kilon:) Sen fick jag veta av BVC förra veckan att man inte skulle smörja småbarn med solkräm....pga att dom innehåller zink....men du kanske hört annat?!



Märsta....det är ju inte långt borta alls....som bäddat...eller ja som gjort för barnträffmedpromenadochlapasolstrålarträffmedenstorkaffeihanden:)



Kramar

Postat av: Sue

Ååååå så spännande!!!!! Förstår att ni längtar!!!



Vi ska oxå iväg fast inte förräns i Juli....2 veckor i Spanien och jag längtar som satan!!!!



Så mysigt för er!



Puss sötis!

2009-05-07 @ 18:52:17
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0