dax att packa nästan

Snart, väldigt snart åker vi till Korsika och jag är peppar peppar faktiskt inte ett dugg nervös!! Brukar ha en hel svärm av fjärilar i magen när jag ska ut å flyga men nu är jag (trots att det är första gången vi ska flyga med Casper) lugn som en filbunke och det är ruggigt skönt!

Alla som har varit där säger att det är otroligt vackert så jag bara längtar och hoppas att vädret är på top, så vi får bada och mysa en hel vecka!! Tänk va kul, lillen springer omkring i sanden och vid poolen, äter glass och frukt och får vara med både mamma å pappa heeeeela veckan lång! Snart ...!

Klicka f�r att st�nga bilden

Här är han förra året i våran pool. Han älskar vatten så i år blir det bada av för hela slanten tror ja bestämt *haha*

Kommentarer
Postat av: Sue

Sicken liten sötstrumpa och vilken härlig bild!!!

Härlligt med lite avkoppling va!!!! Inte alls avis..hehehe.



Puss

2009-05-19 @ 09:05:41
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: jessi

Ha det så underbart där i vackra mysiga Korsika! ett tips, hyr en bil en dag och se Calvi, superfin ort där vi bodde! Sen ser man ju vackra omgivningar på vägen. Jag tror nästan säkert att det går tåg emellan med, säkert mysigt!



Kram

2009-05-19 @ 10:32:35
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0