snurrit värre

Sitter här å kollar bloggar medans liten sover .. annars finns inte så mycket tid för det :) På Sussies blogg såg jag att hon va på jakt efter kabelvindor eller va de kallas, skulle ha ett som planteringsbord .. smart!! Knoppen här uppe går på högvarv och spottar ut idéer, nu vill ju jag självklart också ha en, eller kankse flera *haha* pratade med K å han har, eller hade åtminstone hur många som helst på jobbet  .. slängde dom häromdan, men det kommer flera sa han!! Hade ingen aning om att de fanns i olika storlekar, så nu ska jag placera ut dom i trädgården och fixa lite häftigt med blommor å annat skojsigt när all snö fösrvinner ... LÄNGTAR!!

Tänk också om jag skulle få den där söta söta soffan .. gammal å lagomt rostig :) ska bara slipas å målas lite, så blir den alldeles perfekt i ena hörnet där ute under stora trädet!! Åhhh ... sommar kom nu!!

...dumt att ja inte tog nån bild på soffan...

Kommentarer
Postat av: Ulla

Soffan är din Jag har pratat igen med Mary och det är OK. Nu är det bara och sätta igång och slipa och måla.

2009-03-24 @ 13:39:08
Postat av: Anna

Nähä!! Va glad jag blir!!! Så snällt att du pratade med henne :) tack tack tack!!!

Kram



...får kila ner med lite tulpaner när ja frisknat till...

2009-03-24 @ 13:52:59
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0