åhh ... *suck*

Bubblar inuti mamman .. vi har bytt från boxer till viasat. Inget fel i det, men korten som man måste ha för att överhuvudtaget kunna se på tv har vi inte fått än. Så varför dom kom å installerade allt nu idag är för mig en gåta! Nu har vi ingen tv på heeeela helgen *suck* även fast man inte kollar så mycket, vill man ialli fall kunna göra det om man vill! Å det är ju aldrig så mycket bra på tv som när man inte kan se .. eller hur?!

Å andra sidan kanske det här är bra, har en känsla av att Patrik 1,5 kommer att ses i helgen *bra där*

Kommentarer
Postat av: TheKitchenslut

SVAR: Hihi, jag är inte så ambitiös varje dag jag heller. Men riktig mat måste jag äta, annars går jag och småäter hela eftermiddagen och kvällen ;)



Vi såg Patrik 1,5 häromdagen. Jag tyckte den var riktigt bra, men så älskar jag svenska filmer också =D

2009-03-13 @ 14:41:28
URL: http://metrobloggen.se/kitchenslut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0