yellow vs pinkish

Har bäddat ner eller upp mig i sängen, beror på hur man ser det :) sitter med datorn å Leilas tidinig å gottar mig!! Så lustigt, det första jag ser när jag slår upp tidningen är en sån där toppmodern visp *haha* som jag använde idag och vispade grädden med!!

Förra sommaren gjorde jag lemonade på löpande band, jag ÄLSKAR lemonade!!! Nu såg jag recept på pink lemonade så det får nog testas när sommarvärmen kryper fram ... *mumsfillibabba* receptet på den jag gör är busenkelt!!

Perfect Lemonade~ Lemonade ~
3 dl vatten
3 dl socker .. värm upp så det smälter ihop

3 citroner
3 lime .. saften från dom här blandas med sockerlagen när den kallnat

9 dl vatten .. blandar du ut med.

Världsgod .. try it!!

Pink Lemonade
Här är Leilas Pink Lemonade, ser inte så dum ut den heller ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0