dela med er!!

Ska fylla min ipod me lite ny musik .. har ni möjligen lite tips på bra låtar å artister?? Alltid kul att med lite nya toner att nynna på, så snälla skriv så tangenterna glöder å tipsa om alla era favoriter!!

Låtar som för det mesta hamnar i en spellista hos mig är

♥ what a good boy - barenaked ladies
♥ en stund på jorden - brolle tokar cornelis
♥ curly sue - takida
♥ suspicious minds - elvis
♥ lips of an angel - hinder
♥ i'm yours - jason mraz
♥ green eyes - coldplay
♥ your winter - sister hazel
♥ tracy chapman
♥ vad som helst med juanes .. fotografia är så fin
♥ nånting med hootie and the blowfish, james blunt, beatles, bon jovi eller annan mjukis rock
♥ michael jackson tar ofta en plats eller två, man in the mirror eller nån annan gammal goding
♥ svenska artister så som shirley clamp, salem al fakir, melissa horn, veronica maggio, lars winnerbäck och givetvis nåra av de svenska låtarna från mamma mia finns oftast med också ..

Jag är en sann allätare å har musik på nästan jämt .. så tyst å tråkit det vore annars!! När jag städar vill ja ha rolig musik, då åker listan med dolly parton, 80's å lite mjuk rock på *haha*

Tracy Chapman - Chapman Tracy - MusikStunt & Live Cd - Barenaked Ladies - MusikThis Is Who I Am - Al Fakir Salem - Musik
Mi Sangre (New version) - Juanes - MusikThe Essential (2CD) - Presley Elvis - MusikLånga Nätter - Horn Melissa - Musik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0