host host

Hostan har satt igång och det är inte kul! Det rasslar å kittlas i halsen .. blir honungsvatten för hela slanten idag! Har ni några hemmakurer som hjälper vid förkylningar och hemsk hosta??

Hade tänkt slipa och börja måla mitt gamla barnbord, ska ställa det i Caspers rum så han har lite att klättra på :) näe skojja bara! Tror det blir fint med ett vitt bord å små stolar .. en tallrikshylla på väggen vill jag ha också, så lite av hans böcker kan stå där. Roligare att få se böckerna framifrån och inte ryggarna på dom! Om vi har tur kanske pappan kan snickra ihop en *hehe*

Hoppas ni får en fin dag .. solen är tillbaka och himlen är blå, härligt!!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

jag vill se barnbordet :D gu så kul!!!



hmmm... stark saft kan hjälpa vid hosta har jag hört :S

2009-03-25 @ 18:46:47
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0