dum punkt

Om ja va typen som skickade brevbomber .. ja då hade ja gjort de nu!! Jävla tandläkar-jävel!! Min tand som lagades inte alltför länge sen har börjat ila, igår hade ja så ont i hela tanden och jag funkar inte bra med smärta, gränsen är låg, extremt låg vid smärta! ...ni kan fråga K hur jag såg ut under förlossningen, att jag ens tog mig igenom den är ett under!!!... Det värsta är att jag har hört nu efteråt att han är kanske inte världens bästa tandläkare, samma sak hände med Tesse å hon va tillslut tvungen att rotfylla tanden. Om ja måste göra det så får dom söva mig!!

Usch .. skulle ha litat till magkänslan, han kändes skum å ja blev irriterad när han inte ville svara på mina frågor. Han bara suckade å såg allmänt irriterad ut när jag frågade frågor om mina tänder. Han är ju trots allt tandläkare å då kan man kanske förvänta sig frågor om ... TÄNDER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0