bottom up

Är lite kluven i det här med super vida jeans. Va lite sen att följa upp det här slimmade jeans modet, nu känns det konstigt att testa ett par ihopknövlade boot cut jeans i garderoben :) men ibland tycker jag att det ser ruggit snyggt ut med vida brallor, en söt topp å häftiga skor till! ... känner mig bara lite snurrig :) ... Häromdan när jag skulle klicka hem den vippiga toppen och svarta linnet bl.a på H&M's sida, så slutade kassafunktion plötsligt att funka .. ett tecken??


Önskar så att jag inte såg ut som bambi på hal is i klackar, det är ju sjukt snyggt! Skor är mer än bara skor, det är som körsbäret högst uppe på glassen, pricken över i:et, top of the top .. ja ni fattar *haha* otroligt viktigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0