blond bimbogirl . . .

... in a fantasy world!! Ungefär så känner ja mig nu .. blev liiiite väl ljust kankse. Bak känns det rätt ok men när ja ser det framifrån (å vilken sida är det man jämt ser själv??? ...) känns det lite små tokigt!! När ja stått å inspekterat ett tag å kammat hit å dit kom ja fram till att ja inte går ut så här!! Men nu när ja lugnat mig å tänker på att det är mössväder ute, så kanske de får duga ändå ..


K tycker att de e fint .. å ja hoppas att han menar det å inte säger det för husfridens skull!!

Blir nog toffs ett tag framöver .. *hehe*

Kommentarer
Postat av: svärfar

håller med

2009-03-10 @ 22:17:42
Postat av: Therese

De där va juu skit snyggt=) wooo... hihi.. va fint du har klippt dig och, vart gjorde du de nån stans? färgen va juuu bra och, de blir juu just i början men sen lägger sig de om nån dag... kram kram

2009-03-11 @ 13:21:03
Postat av: Anna

Tack!! Va glad ja blir, känner mig lite knäpp när ja går ut å visar mig, som ett stoppljus :P Satte upp allt i me hårnålar idag, måste vänja mig :)



Klippte mig i sigtuna, hår studion eller nåt sånt där heter det. Du skulle väl oxå slinga eller färga va??



Mår ni bra då?? Klarat er från förkylningar å elände?? Kom förbi nån dag om ni vill!! Annars kan vi komma till er .. å riva ner allt som går :)



Kram på er!

2009-03-11 @ 14:23:19
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

MEN SKÄMTAR DU ELLER? DET ÄR JU MODELLSNYGGT! GE MIG DITT HÅÅÅÅÅÅÅÅR KVINNA!!!!!!!!!!!!!

2009-03-11 @ 21:05:06
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Anna

Känner hur ja växer nåra cm ... TACK!!

2009-03-11 @ 21:25:54
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0