bästa köpet på länge!

Nu ni ska jag tipsa er om nåt ruggigt bra!! Återigen är fyndplatsen Maxi .. kan tro att jag inte gör annat än ränner omkring där uppe *haha* Eftersom jag har tänkt börja min nya sunda livstil bla bla bla nu, så har jag lite problem med vad jag ska äta till frukost. I vanliga fall tar jag en vaniljlatte med nån macka, blir finfina proppar i alla kärl :)

Så kom ja på att smoothies i alla möjliga former måste ju vara rätt så nyttigt ialli fall, så jag tänkte testa med ananas, hallon å allt va man kan ha i. Intill ananasen låg en ananas slicer som jag slängde ner i korgen å vilken jävla bra grejja!! Casper han åt ananas för fulla muggar å jag slicade på här i köket :) inte så mycket kvar tills imorron men det gör inget, jag är så glad att han äter igen!!


Så gillar ni ananas är det här verkligen värt 69 pengar!

Kommentarer
Postat av: Ana

Wow, vilken grej...måste en runda till Maxi imorgon:-) Kramis

2009-06-07 @ 20:31:23
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack för tipset :)



Vilka fina loppisfynd du gjort, älskar gamla saker och längtar tills jag får lite bättre tid till att gå på loppis och auktioner igen. Jobbade på en auktionsfirma under ett par år och intresset sitter kvar.



Ha en skön söndagkväll



Kramar Bella

2009-06-07 @ 22:29:38
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0