drömläge

Har inte varit i köpsvängen direkt på sista tiden utan jag har mest flutit omkring i poolen å gjort så lite som jag bara kunnat :) passar på att njuta nu när vi har det varmare å härligare än vi kunnat be om! Det är nästan så Casper har badat tillräckligt för nu flyger han inte ut genom dörren så fort han vaknat å ropar BAAAAA BAAAAA!!!! Men eftersom det är sommar så det bara skriker om det så lever ialli fall jag i bikinland .. har knappt på mig annat än det dagarna igenom å bara tanken på att sätta på mig kläder får mig att svettas!! Så letar ni efter mig är det här ett rätt säkert ställe att kolla på ...



Hade ingen som helst lust att lägga undan bikinin å posa vilt i jackan å klänningen, så ni får nöja er med att ialli fall se jeansjackan som jag tycker är så söt å klänningen som jag hittade till pangpris på Lindexs rea idag!!


Jacka - H&M 298:- 179:-
Klänning - Lindex 199:- 99:-

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilka snygga fynd du gjort idag och det ser ju så härligt ut med egen pool, kanske något för vår baksida...



Ha det gott i värmen



Kramar Bella

2009-06-30 @ 22:23:50
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Sue

Ser så satans härligt ut snäckan !!!!

Så ligger jag snart! Bara 5 dagar kvar nu!



Fina köp du gjort....verkliga fynd!



Puss sötaste

2009-07-01 @ 06:11:23
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Therese

Rea är bra, jättefina grejer!

2009-07-01 @ 15:24:16
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0