think outside the box

Ska piffa lite i köket och jag tror att det här kommer bli riktigt fint .. hoppas! När jag berättade för K lät han föga intresserad å ville helst slippa höra talas om hål i väggen. Men nu har vi kommit på en lösning till det hela så ja tror att både han å ja blir nöjda :) han är allt lite svårflörtad till en början, gäller det mesta men det skulle han ALDRIG erkänna *hehe*

Den första idéen som jag hade ska jag nog testa i Caspers rum, ska bara hitta dom rätta fästena, kanske fem myror symboler, bilar, djur eller kanske stjärnor, vem vet ...


Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

fjädrar :D men till vad??



hihi!



KRAM

2009-06-09 @ 19:44:36
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0