stora å små äventyr

Näe fy bubblan för regn säger jag bara!!! Vi hade avslutnig med öppna förskolan igår och idag skulle alla åka till Skansen. Regnet hängde i luften när vi åkte iväg men inte packade jag ner vare sig regnkläder eller stövlar. Stog länge å velade mellan gympisar å mina söta rosa stövlar, dumt nog lämnade jag dom hemma. Det har störtregnat (överdriver inte alls .. så de så *hehe*) hela dan så tillslut fick jag å en annan tjej nog. Fem timmar på ett regningt skansen funkar inte med två små killar utan regnkläder som inte vill göra annat än att springa själva!

Så vi åt lunch, eller jag åt å Casper slängde allt han kom åt så långt han bara kunde *suck* sen tog vi vårt pick å pack ner till bussen för att åka hem! Det är första gången som Casper åkte SL buss å pendeltåg *haha* lite av ett äventyr för mamman kan ja lugnt säga. Han va så otroligt trött så han slockande innan vi ens va på tåget, så han missade hela grejen ...

Nu e vi hemma å eftersom den lille grisen inte vill äta ordentligt fick han sig en flaska välling å sussar nu gott i sängen! Vet inte hur jag ska göra för att han ska äta, tips nån?? Tas emot med stora stora tacksamma armar!!!

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

ser att ni haft en underbart härlig resa! vad skönt! hihi! och jag är döönyfis på köket IIIIIIIIH!





KRAM

2009-06-02 @ 17:11:26
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Petra bloggar

ps. barn som serveras mat svälter inte :-) (tips från vår barnläkare eftersom mina barn är så spinkiga och jag har varit orolig många gånger ihi)

2009-06-02 @ 17:12:20
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Therese

De små liven gillar att skita ner sig och kladda, vad gör man :)

Gillar skorna, gladiator, har du köpt dem på resan?

hej så länge

2009-06-02 @ 18:30:14
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Sue

Han äter när han blir hungrig hjärtat!

Ju mer du tvingar desto mer förknippar han mat med ett MÅSTE!



Han är så liten än och det brukar reda upp sig....



Tråkigt med vädret hjärtat!!! Här vräker det ned oxå!!!



Ha en mysig kväll sötis!

2009-06-02 @ 20:02:11
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0