ligger ni i riskzonen??

Idag kom ett paket .. från H&M!! Har spanat in en jacka där ett tag å när jag såg att den va på rea slog jag till *haha* ni däremot får vackert vänta med att se hur den ser ut! Orkar het enkelt inte fixa med det nu, lite trist att sitta vid den här nu när det är sommar å det finns andra roliga saker att sysselsätta sig med .. som att vattna blommor å landet *haha* Kan ju i å för sig dela med mig av min älsklings härliga kommentar:

- Det är fanimej som Aquas nya låt!
- Vadå, va menar du? ...jag börjar sjunga "im a blond bimbo girl in a fantasy world ..."
- Nääääää!! Back to the 80's!!!

Jajja .. så kan de va, men jag är ju från the 80's så det är väl inte mer än helt jävla perfekt???
 
Hoppas ni har en toppenkväll i härliga sommarvärmen .. just nu står ett glas rosé å väntar så jag tror jag ska dra mig utåt *hehe* kändes mitt i prick när David fyller i en rad på hans egna sommarkryss:

Kan man lätt bli med hjälp av roséboxar på sommaren

ALKIS!!!

Dan innan vi såg det hade jag å K sugit i oss nästan en hel box utan att märka det å sjungit sing star halva natten ..huvet kändes så där lagomt tungt när vi vaknade dan efter, men de va de värt, vi hade såå kul!!

Kommentarer
Postat av: Anka

Hej,ehj, nope, jag ligger inte i risksonen, thanks god ;0) Hahaha....

Var i Sigtuna i dag & glömde mobilen hemma därför svarade jag aldrig :0( Sorry!!! Theo sover ju just den tiden oxå.

Ha det gött, kram

2009-06-25 @ 22:08:54
URL: http://bandybruden.blogg.se/
Postat av: Bella

Så kul med paket från H&M nu är jag nyfiken :)



Låter som en trevlig kväll som väntar dig, hoppas rosévinet smakar gott och visst finns det annat att göra på sommaren än att blogga, typ vattna blommor, det är nog lika bra att jag tar tag i det också nu...



Ha det gott



Kramar Bella



2009-06-25 @ 22:09:05
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Hehe....men det låter rätt så härligt underbart:)



skål ta mä faan:)



kramar

2009-06-26 @ 20:31:58
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0