illa, ja mår illa!!!

Åhhhh!! Så typiskt så det inte är sant .. en hel dag med sol å värme å vem ligger inne med hemska magsmärtor?? Jo jag så klart .. stackars Casper som bara har sett mamma valla mellan soffan å golvet i hans lekrum, det är i princip det enda jag har orkat med idag! När det va dags för hans mat va det nästan så jag fick sätta klädnypa på näsan ...

Dubbeltypiskt att K är på kurs nu i två dar till ... så ynklig man, JAG blir av att ha ont i magen! Om jag tagit mig upp ur soffan tidigare hade jag redan legat i sängen, men det är som vanligt :) varför bryta en trend ...?

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej hej søta du.



Hoppas allt e jætte bra med er, førutom ditt magonda då, har du en liten på G?



Så himla mkt fina bilder då, ser ut som ni haft en idyllisk och mysig midsommar, det har vi också, synd att en helg går så nedreans fort bara.



Nu får du krya på dig, och ha en jætte fin kvæll. Massa kramar från lilla mej, som ælskar din blogg, haha:)

2009-06-22 @ 23:06:13
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: Anka

Usch, det där lät inte så roligt.... Nu som sommaren äntligen kommit!!!

Krya på dig massor!



Kram på avstånd.



Om du känner dig piggare i morgon får ni dejta oss här hemma, Fia & Isak kommer oxå.

2009-06-23 @ 12:36:17
URL: http://bandybruden.blogg.se/
Postat av: Sue

Hoppas verkligen att du blir bättre när solen nu äntligen strålar!



Många krya på dig kramar från lilla mig!!!!

2009-06-23 @ 13:02:21
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Hoppas du mår bättre idag!!!!! vädret ska ju hålla i sig iaf....så du hinner nog njuta du med:) annars har ni ju alltid ångbastupoolen:P



Hihi....njae....ska kanske tjata till mig ett hus innan jag börjar tjata fler trädgårdsmöbler:)



Kramar

2009-06-23 @ 13:37:27
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: Erica

hej hoppas att du snart blir bättre kram från mig

2009-06-23 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0