blandad kompott!

Idag har K varit hemma för han har bihåleinflammation .. inte skönt, ser ut som han gått en omgång med Tyson eller nån för han är helt svullen på ena sidan av ansiktet! Förhoppningsvis är det på g att bli bättre för han käkar penicillin, en ny sort som är framtagen, samtidigt som man äter den får man vara i solen vilket inte är att rekomendera när man äter andra sorter! Då kan man få fula mörka fläckar på kroppen som inte går bort ...

Så när lillen å storen :) somna idag mitt på dan passade jag på att fly fältet en stund *haha* få rensa tankarna å ha lite tyst runt omkring mig för omväxlings skull. Jag är en person som behöver lite ensamtid då å då för att kunna koppla bort allt å bara vara själv ett tag, skulle inte vilja ha det så jämt men ibland kräver kroppen å kanske mest knoppen lite tystnad!

Eftersom det va lite molnigt passade jag på att åka till Väsby C en sväng, där hittade jag lite smått å gott till Casper, häftiga brallor å tröjor att ha på dagis i höst *hihi* bl.a dom här från KappAhl 199:- jättefina med dragsko nertill!



Den här hittade jag till mig å den är helt underbar! Som en roligt skuren ballongklänning med gott om plats för extra glassar i sommar :) 229:- på KappAhl den också!





Gina har så otroligt söta jeans shorts som jag kollat på ett tag .. idag va dan för ett köp! Så för 199:- blev dom här kommande favvisarna mina :) ser kanske inte mycket ut för världen här, men på är dom jättefina!

Kommentarer
Postat av: Svullo

2009-07-01 @ 20:12:00
Postat av: Svullo

Vilken tur att man bara e sjuk typ en gång per tionde år !!!!!!

2009-07-01 @ 20:14:23
Postat av: Therese

Fint med dragsko köpte Chinos åt Viggo på POP rea

jättefina och sitter bra med. Ska försöka lägga upp bild imorgon. SV: ja jättebra jag måste köpa fler

finns med en massa små med bra till örhängen ringar och mindre halsband. Ha en skön kväll vi ska snart på promenad. kram

2009-07-01 @ 21:07:23
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0