som i en liten ask

Såg hos Sue att hon varit inne på Pashion å beställt lite grejjor ... vilken sida!! Hittade massa saker som jag skulle kunnat klicka hem men höll mig till riktiga bra-att-ha-saker !!! Nere på Korsika hittade jag en kanonbra solskyddsfaktor med en after sun som doftar mumma, dessvärre hittar jag den inte här hemma så jag tänkte testa några av Hawaiian Tropics saker, tror att dom luktar gott dom med. Det är viktigt med doften tycker jag på såna här saker, vill ju inte smörja in sig med en massa kräm var eviga dag å lukta lite små pyton *hehe* kanske ska köra på Brad Pitts linje, nämligen att torka sig med barn wipes varje dag! På Tess sida berättade hon att det är hans hemlight till varför han luktar så gott .. det här med less is more kommer fram både här å där *haha*

Så i min shopping korg idag landade dom här grejerna ...





Det fanns en hel del söta askar med läppglans, läppbalm, krämer å annat smått å gott. Lite svårt att gå på doft när man handlar via burken, men då får man ta nästa kreterie .. utseendet! Kanske föll lotten på den lilla burken pga texten Gör dina läppar sammetslena och rosendoftande med Hollywoodstjärnornas favoritsalva! Va vet ja .. söt va den ialli fall å den verkar ju onekligen mer än bra med tanke på att du kan ha den till praktiskt taget allt! En riktig allt-i-allo kräm som främst är ett läppglans som mjukar upp läpparna, dessutom kan man ha det som hand och sår salva, till torra armbågar å hälar eller till att hålla ögonbrynen på plats .. you name it, funkar till det mesta!

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Roligt att klicka hem lite skönhetsprodukter,

det går aldrig att få för många :-)Gillar också söta förpackningar.



sv: mannen har rejsat ganska länge, hrm...sammanlagt kanske 7 år.



Hoppas du får en skön lördag



kramen

2009-07-04 @ 09:47:00
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

jag tycker att du ska lyssna på mannen & köpa de rosa med ;-) hihi



du får gärna länka, bara KUL!



ha det gott!

2009-07-04 @ 10:25:54
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

vilka söta förpackningar, gillar den med handkrämen mest!



ja det finns så mkt bra webshopsidor på internet, jag försöker undvika dem, så enkelt att bara klicka hem massor...



kramisar

2009-07-04 @ 19:30:48
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0