sockerbegär!!!

Jag har tjatat om fika hela semestern ... vill gå på ett riktigt urmysigt café med massor av goda bullar, bakverk, kakor å läskigt sockriga lattes med alla möjliga smaker å kanske till å med en klick grädde på toppen *mums*

Har ni nåt bra förslag?? Jag kan inte ett endaste myspys café som man skulle kunna tillbringa timmar på å bara sitta å bubbla å mysa ... men jag tror att ni däremot vet massor, så dela med er!!!

http://feliciabusig.blogg.se/images/2009/cafe_28197603.jpg

Kan sträcka mig mellan Uppsala å Södertälje .. då har ni väl lite att komma med va?!

... förresten, tipsa om vilket fik som helst, vart det än ligger, vem vet, kanske åker just dit nån gång :)

Kommentarer
Postat av: kikki

men ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

ja vill ju folja med =(

jag gillar kafe fatoljen for dom har varsdsbast goda pajer mmmmmmm men inte kommer jag ihag vart den ligger...iiik sorry, hmmm, men man kan ga dit fran centrum om man gar via gamla stan assa ligger den pa ett horn a har tva vaningar a det ar mysigast att sitta uppe =)

puss

2009-07-27 @ 14:18:19
Postat av: Anna

Åhh låter mysigt, måste kolla in det! När kommer du hit å fikar med mig då?? Du vet att det ALLTID finns en säng till dig här .. saknar dig så!



Pussen

2009-07-27 @ 14:51:24
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: jessi

låter skoj att sitta bubbla o mysa! Jag är aldrig i södertälje eller Uppsala så har inga förslag. Däremot Sthlm finns ju många! Mysigast är nog Vetekatten där finns läckraste bullarna o bakelserna i hela världen o miljön är underbar! Ligger nära PUB varuhuset.



KRam

2009-07-28 @ 07:48:04
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: kikki

poooo jaaa ska ska se till att komma over snart, a bara stanna i sthlm ett par dar =) sa kan vi fika ihjal oss ..haha =)

miss u tooooo lots n lots

2009-07-28 @ 11:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0