goa pussar å liten nakenfis

Äntligen!! En hel dag har spenderats på stranden med stoooor härlig sol!!! Det är lycka för mig :) stackars K han har flyttat husbilen för vi fick byta plats om vi ville vara kvar en natt till, vilket vi så klart vill när väderleksrapporten visar SOL imorron *haha*





Lite av dagen i bilder, har lite strul med uppkopplingen så nu ville den inte va me å lägga upp flera .. smällar man får ta när man bloggar från husbilen va *hehe*

Troligtvis fortsätter vår resa neråt imorron, kanske bara till Kalmar, det är lite manjana manjana över den här semestern men det gör inget. I å med det börjar förhoppningsvis stora jakten på loppisfynd å andra härliga upptäckter som söta små sjöar att bada i, fina campingar å helmysiga fik att ta en bulle eller nåt annat gott att tugga på :)

Mammas älskling pussas så härligt ❤

Kommentarer
Postat av: jessi

Härliga bilder, ni ser ut att ha det bra!



Mary´s Café ligger inte riktigt i Sundbyholm utan man åker in på småvägar, däremot så åker man från eskilstuna mot sundbyholm så kommer skyltar mot cafeet på vägen. tar kanske 10-15 min dit från stan. stängt måndag o tisdag. Öppet tors tills 20.00 och ons fred lörd o sönd tills 18. Jag tror det är ett sommarcafé för läste om det i tidningen att ägarna bor vintrarna i fillipinerna o har bar där.



Ska du åka dit så kolla i Sundbyholm med samtidigt där finns ju strand,bad, hamn o slott. Tror det finns camping med, kanske något för er nu på er semestertripp! då kan vi givetvis ses för fika inne i stan om du är så nära mig!



(du kanske redan bor nära mig, vet inte riktigt var du bor i vårt avlånga land, du kanske har nämnt det men nu kommer jag inte på)



Ha det så gott!



Kram

2009-07-17 @ 08:26:12
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Klart ni ska stanna på en bra camping nu när sommaren visar sin bästa sida igen!



Härliga bilder sonen verkar stortrivas och du med!



Hoppas du finner några härliga loppisar efter vägen. här ska jag spana efter nån auktion i helgen.



Kram

2009-07-17 @ 12:32:48
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: kristin

hej tjejen!! men du, då är vi två. det blir liksom inte av att sitta vid datorn och ta sig tid med att läsa bloggar och kommentera såhär på sommarhalvåret. o det tar vi nog med all säkerhet igen under det andra halvåret, tror du inte?



ni ser ut att ha en härlig sommar iaf :D hoppas du mår bra. kram kristin

2009-07-17 @ 16:15:30
URL: http://sunshinyday.blogg.se/
Postat av: Therese

sötnosen! Ser skoj ut. Känner igen det där att vänta på det mesta när man är ute och seglar är det

en stor prövning för tålamodet. Men ofta har man tur att slippa vänta dock har jag lite bacillskräck för toa och duschar när man är ute så här. kramar

2009-07-19 @ 12:14:47
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0