då är väl jag luspank ...

För det sägs ju att den som inte har nåt tålamod är fattig ...

Åhh ... typiskt! I en av butikerna på Böda Sand hade dom barnfotografering med kanon smart upplägg. Hon tar bilder, ett sms eller mail kommer med användarnamn och lösen till hennes sida, där kan man kika på alla bilder och sen beställa hur många eller få man vill i alla möjliga storlekar å format! Och istället för att vi gör beställningar till alla som vill ha efter dom bilder vi tycker är fina, kan mormor, farmor, morbror eller vem som nu vill ha bilder säga vilka dom vill ha genom att kolla in sidan, smart va?!

Nu gör jag inget annat än väntar på en knackning i luren eller ett litet kuvert i inkorgen ... ingenting händer å jag vill ju se! Nu ... pronto :) helst nyss *hehe*

Eftersom det bor en liten liten drama queen i mig så tror jag ju givetvis det värsta, hon har sumpat varenda bild å vägrar höra av sig ... det vore professionellt va *haha*

mammas lilla älskling

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Anna! Vad roligt att du gillade

mina dalahästar =)Självklart går de att beställa! Skicka ett mail till mig bara om vilken färg och text, kika gärna även under fliken dalahäst design på min blogg så kan du se fler modeller, tavlor på annat jag gör =)Min mail är [email protected] Ha det gott! Kram Lina

2009-07-25 @ 13:02:11
URL: http://homebylina.blogspot.com
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Haha...å jag är minsann ännu fattigare isf:)



Å näää.... det var första gången jag var i Åre....är dock liiiite uppifrån: dalkulla:)



Jag är galet imponerad av eran semester...jag skulle nog aldrig fixa husvagn tror jag;)



kramar

2009-07-25 @ 14:28:14
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: Annas inspiration

Vilken liten älskling ni har :-)

hoppas du njuter av en skön lördag



Kraaam

2009-07-25 @ 18:07:41
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0