12345678910

... jag står vid diskbänken å skär jordgubbar. PANG KRASCH hörs å ja fattar ingenting! Blixsnabbt åker alla saker som han skulle kunnat ha haft sönder genom huvet, men det finns ju inget som han når!

Näe visst är det så .. men om man inte når själv så får man väl hämta nåt som kan hjälpa till! Han står å ser lika oskyldig ut som en liten hundvalp när jag vänder mig om å ser Casper med sin håv i högsta hugg som han använt för att peta ner en av mina glasburkar från hyllan!!!

Sen blev det nåt i stil med det här i mitt huvud: Helvetesjävlaförbannadesskitockså!! Varförihelvetegjordehansådär??? Håvjävelvartfankomdenifrån??

Till honom blev det ett extremt argt öga som stirrade på honom och en snabb förklaring om att så där gör man verkligen inte!!! Ja menar, vad säger man till ett barn på snart 18 månader? Går ju inte att rapa upp en hel ramsa om varför å hit å dit bla bla bla, det går lite in genom ena örat å ut genom det andra när dom är så där små ... vilket i vissa fall sitter kvar hela livet tills dom själva flyttar hemifrån å har egna saker att rå om!

Ni hade kunnat få se en bild på röran, men jag hade ingen lust att föreviga det där .. så nu är det upplockat å dammsuget överallt, får väl va tacksam att dammsugarn åkte upp å gjorde ett behövligt svep över golvet :) gäller att se det positiva i allt va *haha*

Kommentarer
Postat av: Bella

Kanske inte ska berätta att jag sitter här och skrattar när jag läser dina inlägg och ler gott åt din underbart söta lilla pojk i förra inlägget, han är ju så söt!!! TÄnk att en sån liten charmig filur kan hitta på så mycket bus och vara en sån tålamodsprövare för sina föräldrar, den som säger att det bara är underbart med barn, vet nog inte riktigt vad dem pratar om, men som tur är så överväger förhoppnigsvis fördelarna nackdelarna :)



Ha nu en bra kväll vännen!



Kram Kram

2009-07-08 @ 21:41:22
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Therese

Jag känner igen den där ramsan.... när man blir riktigt arg är det skönt att säga den tyst i huvudet.. bra att inte någon skadade sig! SV: jag chansade med ett oprovat kort, en ung tjej. Ska berätta allt om det när vi fått lite bilder. Jag längtar efter att få se. kramar

2009-07-08 @ 23:02:35
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0