we are one

Om ja kunde byta puffen för en kväll å befinna mig i Washington, så skulle ja göra de på ett kick!! Där är det We Are One-konsert tillägnad Barack Obama ... måste va en mäktig känsla bara att vara där! Otroligt tråkigt att han måste sitta inglasad, önskar ju att hatet i våran bedrövliga värld inte fanns. Lever mig in så gott ja kan här hemifrån *hihi*

Självklart kan han inte utföra stordåd på kort tid, men jag är nog inte den ende som har rätt höga förväntningar å förhoppningar om att förändringar ska ske. Han har ju rätt mycket att städa upp efter sin föregångare ...

weareone290


Jag e en riktig sucker va gäller usa's historia, tycker den e fascinerande å vill lära mig allt om den! 20 januari 2009 blir en riktig å framförallt viktig milstolpe i historieböckerna ...

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Du har väl sett att TV8 sänder en konsert från istallationsdagen? Vet inte vilken men det kanske är den "rätta" och med den TV ni har och volymen på rätt så hög nivå får du väl leta upp hörselskydden till C så han inte drabbas av tinnitus... :-) Får se om vi får döpa om vardagsrummet till Washingtonrummet efter detta!

2009-01-18 @ 22:16:39
Postat av: Anna

Av en ren slump såg vi att konserten va igår, så då satt ja självklart som klistrad i puffen :) hoppas ja kommer ihåg att se hela installationstalet imorron!! Mmm de där me Washingtonrummet är kanske inte helt fel :) får väl se va Kenny säger om de ..



2009-01-19 @ 08:19:59
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0