dagdrömmer

Delicious Ugnsform Medium, Pink, Rice - FÖRHANDSBOKA Kanske världens finaste form, eller hur!! Har letat ett ta nu efter en liknande men nu  är det slut me de, klickade hem (som man tydligen ska skriva) en idag från inreda.com. Tänkte ja kunde åka å kolla i deras butik på Lidingö ... men om ja känner mig själv så tar ja mig aldrig dit. På så sätt är nätet helt underbart, man är ett litet klick från i princip allt på hela jordklotet! Fantastiskt *haha*

Annars har dan känts skum, vet inte varför men ja anar att det är alla känslor om skolan å Casper. Det lutar mer å mer åt att ja kommer va hemma under våren, det här är trots allt enda gången jag kan va mamma ledig till Casper, den här chansen kommer aldrig igen. Skolan finns kvar å de e bara att hålla tummarna för att ja kommer in igen ... *hoppas hoppas*

Åsså lånade ja hem en hel hög med inredningstidningar från Caspers farmor .. min längtan efter ett lantkök blev snäppet värre efter sida in å sida ut med just pärlspont, vita luckor, stora häftiga köksöar med gammeldags touch å alla andra vintage saker! Det är så fint å ja skulle vilja ha! Vi har funderat lite på om vi ska måla om luckorna å kanske byta kakel i köket för att göra det lite mera lantigt å mysigt, men vi är inte helt hundra. Skulle vilja se resultatet innan så vi inte gör nåt dumt :)
Hittade adresser till hur många web butiker som helst på nätet i tidningarna som säljer vintage å lantliga saker, jag är helt frälst! Har hittat så sjukt mycket fina saker idag som ja skulle vilja ha .. men de måste ju passa in också, annars blir de lite tokit!


Plåtkanna



Här är bara en litet urplock av vad som finns att fynda ... drömmer mig bort bland kannor, pärlspont, rosor, söta burkar, trälådor å gammeldags serveringsskåp!!

Kommentarer
Postat av: kikki

men halla din shoppaholic =) tur ni har ett stort hus annars skulle d bli lite trangt =)

klart du ska ga i skolan ...kom igen, prova iallfall, jag tvivlar pa att det bli tokigt langa dagar iallfall sa det lilla monstret kommer nog att overleva =) jag tror att det ar mer mammahjartat som inte kan slita sig, och att det ar en STOR forandring, men what the heck ...2009 ar aret som heter duga, vaga lite sa vinner du annu mer !!

love u lots annaaa-bananaaaa

2009-01-04 @ 22:07:13
Postat av: kikki

men halla din shoppaholic =) tur ni har ett stort hus annars skulle d bli lite trangt =)

klart du ska ga i skolan ...kom igen, prova iallfall, jag tvivlar pa att det bli tokigt langa dagar iallfall sa det lilla monstret kommer nog att overleva =) jag tror att det ar mer mammahjartat som inte kan slita sig, och att det ar en STOR forandring, men what the heck ...2009 ar aret som heter duga, vaga lite sa vinner du annu mer !!

love u lots annaaa-bananaaaa

2009-01-04 @ 22:07:22
Postat av: kikki

men halla din shoppaholic =) tur ni har ett stort hus annars skulle d bli lite trangt =)

klart du ska ga i skolan ...kom igen, prova iallfall, jag tvivlar pa att det bli tokigt langa dagar iallfall sa det lilla monstret kommer nog att overleva =) jag tror att det ar mer mammahjartat som inte kan slita sig, och att det ar en STOR forandring, men what the heck ...2009 ar aret som heter duga, vaga lite sa vinner du annu mer !!

love u lots annaaa-bananaaaa

2009-01-04 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0