pysselpåse

Halsen värker å de gör ont i hela kroppen .. tror att ja måste inse det faktum att flunsan håller på att inta min kropp! Ja vill inte!! Känns så där konstigt över hela kroppen, som när man har feber. Fy .. trodde verkligen att ja skulle klara mig från den där dumma dumma flunsan.

Köpte ialli fall tyg till gardinerna, är inte alltför bra kompis me symaskinen, så ja håller både tummar å tår för att det ska bli fint! Är inte direkt avancerade men ja har en förmåga att tänka lite tokit när de gäller tyg å liknande ... fattas lite här åsså blev de visst lite extra där *hihi* Caspers gardiner blev i å för sig jävligt bra .. de va lite knepiga för ja skulle ha dom dubbla å såna där "hängslen" som man trär stången mellan. Toppen beskrivning, eller hur *haha*

Panduro hittade ja en sjömans säck som jag ska trycka Caspers namn på å små söta apor .. så kan man ha den som en mindre skötväska, funkar bra att packa hans grejjer i oxå när han ska ut på äventyr å sova borta!

034015Kliche apa 7x9cmKlicheÉr alfabet gem a-z 30st

Om ja kunde skulle ja kunna göra häftiga stämplar av potatis å göra lite potatis tryck me .. hmm de kanske ja ska testa, kan ju bara bli bra eller dåligt :)

Kommentarer
Postat av: kikki

anna banana.....gissa vem som flyger till svea rike imorgon pa inte allt for kristlig tid

joooooo inte ar det mats svelander inte

det ar jaaaaaag

ska upp till ostersund forst a harja med familjen men pa nervagen baby da javlar ska det valdgastas

puss

2009-01-16 @ 23:34:10
Postat av: Anna

Wiiiii!!! Va kul!!

Så då va de lovat, blir de inge våldästning ... tja då vet man aldrig va mamman hittar på!!



Hälsa alla där uppe å hoppas du får de mysigt hemma..puss!!

2009-01-17 @ 09:43:46
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej det låter som om du vill vill ha lite sy hjälp. Jag hade gärna kommit ner och hjälpt dig i massor det är så roligt att sy bara man har tid och plats att hålla på.

Men ett tips rita en beskrivning på hur du vill ha dom och mät noga. Jag brukar nåla upp tyget på gardin stången för att kolla om det blir som jag vill. Sen syr jag bara en kanal upp till och kollar igen men då tar jag längden och bredden. Du är så duktig på att hitta på en massa pyssel.

Kram från mig hoppas att du snart blir frisk.

2009-01-17 @ 14:15:35
Postat av: Anna

Hjälp tas emot med öppna armar :) typiskt att de e en liten bit emellan oss!



Ska upp till hede snart, då åker vi nog till stan en sväng. Så om du e där vore de skoj att ses!!

Kraaaam på dig vännen!

2009-01-17 @ 22:54:59
URL: http://morannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0