för ett år sen såg ja inte mina tår!

För ett år sen skulle Casper ha kommit till världen ... de blev inte så, inte alls! Vi väntade å väntade å ja kom ihåg att ja dammsög å höll på för att få igång nåt där inne. Inte ens de hjälpte så då såg ja nog ingen mening med att försöka de trixet igen ;) när dan va över kändes de som att bebisen aldrig skulle komma, för jag va inställd på den 9 å inget annat!

Så här såg jag ut för exakt ett år sen! Så lustigt, visst fattade ja ju att magen va stor, men inte så jätte stor, nu efteråt när ja kollar på bilderna fattar ja inte hur ja kunde inbilla mig att den va annat än stor! Men jag älskar magen, tycker att den är jättefin!! På slutet kändes de så klart lite kämpigt, den va ivägen när ja skulle sova å de va rätt tungt, speciellt för knäna kom ja ihåg. Mysigt var det ialli fall med sparkar å buffar där innefrån, en liten hand eller fot som trycker. Häftigt när man nästan kunde se att de va tex en häl, gick verkligen att känna formen.


Den här bilen är min favorit av alla magbilder ...
... lagomt busig, precis som innehållet *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0