stretching the limit

Gick igenom lite jeans i min garderob innan helgen .. det gjorde mig både deppad å knasigt nog riktgit glad på samma gång *hehe* kunde ju inte ha ett endaste par! Vissa ligger kvar där fast ja vet att det är en omöjlighet att ja nånsin kommer kunna trycka i mig själv i dom igen, men jag hoppas å önskar att de nån da kommer funka .. å just därför får dom ligga kvar å va en del av min rätt så imponerande klädsamling! (trots de så finns sällan nåt att ha!!)

Men nu till det roliga i kråksången .. jeansen som ja har haft efter att Casper föddes, dom är vips för STORA!!! Kan de va möjligt ?? Måste va den där slängen av magsjukan alltså som gjorde susen *haha* för inte har ja dragit mig ner till SATS för att kollektivt svettas ikapp bland maskiner, cyklar å hurtiga ledare som glatt ropar ut "å in å ut" "fem till" "kom igen de här fixar vi" VI säger dom för att låta lite delaktiga, när de i själva verket bara visat rörelsen å sen inspekterar de svettdrypande blodröda ansiktena som pustar å stönar i hela salen!

Tillbaka till jeansen .. tar alltid en sväng på H&M när ja har vägarna förbi, å de hade vi efter våran ruggigt sköna spa behandling i helgen. Där hittade ja förvånansvärt ett par slitna grå jeans, så ja töjde på gränserna å slog till på nåt annat än ett par blåa *haha*

Me like!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0