dumma regler

-20 imorse när vi gick upp *burr* .. nu e solen framme å de håller på att bli lite varmare, så när liten har vaknat är det bara att packa in oss å lite fika i bilen ... mot pulkabacken!! Kenny åkte hem tidigare å de blir verkligen tomt när han åker, så tråkit!! Slut på allt vad skoter å fyrhjuling heter :) nu är de häftigaste här i krokarna spark å pulka *haha* men de räcker för oss! Jag får ju inte ens köra skoter eftersom ja tog mitt körkort efter 31 december 1999, om ja tagit innan hade ja sluppit leta reda på ett ställe där ja kan ta det dumma förarbeviset. Vad lärde sig alla innan 2000 när de tog körkort som vi andra inte fick lära oss? Har svårt att tänka mig att mamma som tog sitt körkort 1970 fick en liten extra utbildning om skotrar å hur man kör osv .. dumheter om ni frågar mig! (irritationen över att inte få köra märks inte alls va??)


Kommentarer
Postat av: kikki

ja jag kor da iallfall jag

2009-02-09 @ 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0