att ta de lite väl långt .. och lågt för den delen!

Just nu befinner jag mig i en form av chock .. va på gospel grejjan å de va verkligen topskoj!! Precis när vi va färdiga rusar pastorn fram (det är i Filadelfia kyrkan) och berättar att det har precis skett ett väpnat rån .. i KYRKAN! Är det inte helt jävla otroligt hur i helvete folk beter sig?? Jag blir helt matt å känner en slags hopplöshet, ingenstans absolut ingenstans kan man känna sig trygg. Om ett rån sker i en kyrka, ja då är botten nådd tycker jag!

Blev knäsvag å kände paniken .. polisen hade spärrat av området, det verkade ialli fall som att ingen blivit skadad tack å lov! Kände inte alls för att gå själv till bilen å frågade om ja kunde gå med dom bakom å dom följde mig till bilen som tur va! Är lite orolig inför nästa månda, vid såna här tillfällen har ja svårt för uttrycket : allt som sker, sker av en anledning. Vad är meningen med våld egentligen, kan inte komma nåt bra ur det!

Kören va ialli fall jättebra, nerverna som spelade mig nåra spratt tog de lugnt efter ett tag å ja tog i för kung å fosterland, skitkul! Har ingen aning om hur det lät, men de struntar ja i! Jag hade kul och det var det som va meningen .. blir nog till att fortsätta resten av våren *hihi* idag sjöng vi "Im outta love" med Anastacia, lite småsvår å det blev inte lättare när han slängde in nåra danssteg .. då fanns inte ett endaste ord av de ja memorerat kvar *haha* Har kommit fram till att ja ska sjunga de lägre tonerna, så nästa vecka ställer ja mig antingen i melodigruppen eller tenor å va de nu hette .. höga toner va inget för mig direkt, då får ja nog onda blickar från höger å vänster om ja försöker mig på de ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0