ängeltillverkning ...

Så mycket man kan hinna på en dag om man bara masar sig upp ur sängen :) vi va uppe ovanligt tidigt för oss så vi har fejjat å donat här hemma hela dagen lång! K han har tömt stora rummet i källaren och kört iväg ALL skrot som va där inne, så helt plötsligt uppenbarade sig ett rum där nere ... stort är det också *haha*

Jag har läst lite å fixat i rummet som kommer bli mitt pluggrum kombinerat gästrum. Känns lite väl onödigt att ha ett helt rum för endast gäster .. så jag kampar här inne å är det trevliga gäster som kommer, får dom vare sig dom vill eller inte ha mig som sällskap om läxor ska läsas ;) vem vet, dom kanske har ett å annat smart att komma med också!

Jag har skapat idag också :) förra året på Sigtuna Möte blev jag inspirerad till att göra egna smycken och igår hittade jag lite saker som jag letat efter men inte hittat hos samma tjej som stog där förra året! Mitt i all röra å saker som bara va tvugna att fixas idag så kände jag tvånget att prova göra en ängel ... ursäktar den dåliga bilden, orkar bara inte ta fram kameran, föra över bilder, ladda upp osv, därav photobooth!!!

Har sett liknande änglar här å där men inte hittat dessa "kjolar" å vingar, men nu har jag ett gäng som jag kan pyssla med :) nu är det bokstavsstansar jag letar efter, dom har varit slut på Clas Ohlson ett tag men jag hoppas att dom kommer in, har stora planer nämligen ;)

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Så fint,

vet du jag går också i smyckestagen.

Bestämde mig i våras & hoppas börja pyssla lite framöver.



Ska också köpa stansar, hoppas de kommer in i lager. Har inte hittat någon annanstans.



Hoppas du har haft en bra helg.

Massor med kramar

2009-08-30 @ 21:26:59
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Underbar liten ängel!!!



Perfekt med ett pluggrum nu när du börjat läsa på lärarhögskolan!



kram

2009-08-30 @ 23:07:39
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

Underbar liten ängel!!!



Perfekt med ett pluggrum nu när du börjat läsa på lärarhögskolan!



kram

2009-08-30 @ 23:07:44
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Bella

Så fin liten ängel du gjort!!



Perfekt för dig att få ditt eget pluggrum att ha dina saker på och kunna dra dig undan till för att få lite studiero!



Hoppas du haft en bra start på veckan



Kraaam Bella

2009-08-31 @ 20:21:19
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Therese

så söt liten ängel, de får se till att få in bokstäverna på CO så vi får se vad du har tänkt att göra. Låter skönt med fixa gäst/pluggrum vi ska försöka få i ordning i Viggos rum som blir kombinerat gästrum. Om två veckor kanske vi hunnit fixa :) kramar

2009-09-01 @ 10:38:50
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0