nytt i garderoben

Har varit dålig på att lägga in bilder på mitt shoppande känner jag ... illa, måste bättra mig *haha* men å andra sidan, som student lever man väl inget liv i flärd direkt va *panik* ;) i å för sig har nästan allt shoppande på sista tiden gått till lillen här hemma, måste gardera sig inför alla kommande lerfläckar, grönska, färg, mat å allt annat som samlas på kläderna när han härjar på dagis! Då gäller det att ha lite kläder att byta mellan, både här hemma å på dagis där han har en rejäl garderob redan *haha* värst av allt är denna märkning, vartenda litet plagg måste ju märkas med namn, så om det är någon här som tillverkar de pyttepyttesmå lapparna på alla kläder som är till för namn, gör dom lite större är ni snälla ;) roligast är när dom tror att både namn å telefon nummer ska få plats på en liten rektangel med måtten 3 x 2 cm!!

I helgen hittade jag ett par riktigt snygga jeans att klämma in både lår å rumpa i *hehe* tur att det är tyg under det slitna så vi slipper alla kasslerskämt ... en snygg å lite egen kofta blev det också som förmodligen blir en riktig favvis under hösten.


Kofta från VILA
Jeans leggings från VILA

När jag såg brallorna kröp det där stora vill-ha-begäret upp inom mig å jag kunde snabbt se dom tillsammans med mina vita converse som jag stolt, mycket stolt införskaffade i somras *haha*

Casper har som sagt fått massor med kläder nu på sista tiden, bland det sötaste är den här västen å gubbkepan :)


❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Cyklade iväg vid 12 för att hämta skrutt å längtade efter en go kram *myyyyys* men han hade somnat så han fick sova vidare istället för att jag skulle dra upp honom och allt bara blir tokit .. får kramas med liten sen :)

Kommentarer
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Oj....dom däringa snyggplaggen vill jag också ha....tyg under slitningarna och att jag har rabatt på VILA gör det ännu svårare att motstå;)



Och du....den där appliceringen är inte så klurig....inte om man gör som jag och skiter i anvisningarna och målar som vanligt...haha.....fast så brukar jag försöka avsluta med att bara måla på topparna. Så köp vettja:)



kramar

2009-08-24 @ 13:12:32
URL: http://styleandlifebyleia.se
Postat av: Fru Evelina

grymt snygga brallor!

2009-08-24 @ 14:30:17
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Josefine

Det påminner mig om at tjag måste köpa en märlpenna att märka sonens kläder inför dagis!

2009-08-24 @ 20:34:31
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

SNYGGT!

2009-08-25 @ 11:09:47
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0