sockerkick

Efter jag lämnade  Casper imorse har jag suttit å läst, läst å läst!! Boken är så bra och jag har skrivit lite idéer å tankar som poppat upp för att bättre komma ihåg. Gjorde inte det i början av boken för jag trodde att jag skulle komma ihåg .. pyttsan :) så ja får nog skumma igenom det jag läst innan och skriva lite om det med.

K kom hem å fikade lite på dan, mysigt! Provade för första gången dom där browniesarna, trodde det skulle va några små bitar, men det va en hel kaka som man kan dela upp hur som, kanongod! Med lite vispad grädde och en cappucino till fick vi rena lyxfikan :)

 

Nu borde jag läsa lite .. men det känns svårt att sätta sig nu :) fast nåra sidor är väl lika bra att jag får undan, då blir det mindre imorron *hehe*


Kommentarer
Postat av: jessi

Låter gott! Ska kika efter i affären!



Ha en bra dag!

2009-09-01 @ 06:48:21
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

Låter gott! Ska kika efter i affären!



Ha en bra dag!

2009-09-01 @ 06:48:23
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0