nåt nytt

K har precis varit hemma å hämtat liten, han ska ta insolningen idag så dom två också får öva på att säga hej då och det bästa, när man kommer tillbaka :) Casper ska äta lunch på dagis idag med, så det är längsta dagen hittills, går allt bra så kommer han väl sova där imorron också. Dom har bestämt att barnen ska sova ute, så vi får inte glömma vagnen imorron :)

Jag har bokat klipptid, har aldrig varit där innan men mamma har gått dit flera gånger å varit nöjd så ja tänkte testa ... å jag hoppas verkligen att jag gillar både frisören å det viktigaste, resultatet! Skulle vilja göra nån jätteförändring, men jag fegar alltid ur :) men den här färgen som är nu, den vill jag göra nåt åt .. frågan är bara vad! Så om ingen bild kommer upp ikväll vet ni varför, det blev tokit helt enkelt *haha*

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas det går bra på inskolningen och hos frisören.Som sagt resultatet är det viktigaste, jag vågar inte byta min frisör som är i Gävle. SV: Visst är de bra tänkte nog köpa fler och ha en ute

nästa år till Viggos uteleksaker. Ha en fin dag! kramar

2009-08-18 @ 09:57:03
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: jessi

Hoppas det går bra hos frissan! Till hösten blir man alltid sugen på förädringar!



kram

2009-08-18 @ 13:54:26
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Låter ju som om inskolningen går bra! Skönt.



Men nu vill vi ju se bild....hoppas ju att du är nöjd!!



Kramar

2009-08-18 @ 20:50:53
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej hej!!



Sitter här och väntar på att få se en bild på en nyklippt Anna, men börjar bli lite orolig att du inte är nöjd och förtvivlat sliter i de stackars hårtester som är kvar :)



Skämt och sido... Hoppas det gick bra hos frisörer och att det gick dag på dagis även idag!!



Kramar Bella

2009-08-18 @ 20:52:07
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0