lite lurit ...

På kräftskivan hade Veronica gjort iordning en lista med siffror å bokstäver. Först fattade vi ingenting och väntade med spänning på en schysst förklarning .. ingen sådan kom så det va bara att sätta igång att klura! Nu ska vi se om ni kanske kan dom här, jag kommer nog inte ihåg alla, men det spelar ingen roll :) jag säger som Veronica .. det här är siffror vi använder oss rätt ofta av i vardan, sen finns egentligen inget mer att säga *haha*

365  =  D på ett Å

18    =  S i S A

3      =  H i en T

28    =  T i M (utan V T)

90    =  G i R V

29    =  D i F ett S Å

11    =  S i ett F B

33    =  C L i en C B

40    =  T på en A V

21    =  P på en T

28    = B i A (utan W)


Nu kommer jag inte på flera, vet att jag missat en del .. men man va väl kanske inte helt klar i knoppen när vi gjorde det heller ;) kan tillägga att jag å Amie inte kom sist .. men det gjorde våra kära respektive *hehe*

Lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0