en till i samlingen

Har haft fullt upp idag .. eller tja, nu överdrev ja kanske lite litegrann *haha* men jag har hur som helst inte haft tid att sitta vid burken. Men nu tänkte jag visa er fina saker som K kom hem med igår .. en kondis-burk till våran samling i Anita Nylund burkar!!!


Den är så fin tycker jag!! K sa att han letat efter en som det stog rödbetan på, men så såg han den här, gissa om jag blev glad :) passar mig perfekt!!

Jaa ni, nu är det kvällen innan stora dan känns det som. I å för sig är det "bara" inskrivning och info, men det innebär ändå att komma in i vardagsrutinerna. Det har *peppar peppar* gått så bra för Casper på dagis så imorron ska jag lämna honom vid 7.30 så han får äta frukost där, sen ska han vara kvar tills 15 nånstans för att hinna med mellis också. Idag hade han precis vaknat när jag kom dit och jag fick världens största å härligaste kram!! När jag lämnade honom imorse stog dom andra barnen å letade efter grodor å fiskar i brunnen .. mäkta intresserade och nyfikna stog en klunga böjda över gallret *haha*perfekt att lämna honom då, han böjde sig glatt å kikade han me :) Sandra sa att om han inte ler och är glad som han för det mesta är så kommer han med stora nyfikna ögon och vill veta va som händer, söta lilla Casper ❤ han kommer få det så bra där!!

Hoppas ni har en mysig kväll ...

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Nu är jag avis...de burkarna som Nylund gjort är så fina!! Grattis vilken schysst sambo du har!



Ja det är lite lyxigt att jobba i ett så fint område.



Kram och sov gott

2009-08-20 @ 22:11:18
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Sue

Såååå avis på din samling ska du veta!!!!!

Dyrt som snus här i krokarna...'ven för att vara "loppis"



Kul att det går bra för lillstrumpan!



Lycka till med skolan hjärtat!



Puss

2009-08-21 @ 08:33:51
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: jessi

Grattis till ännu en burk! De är så otroligt fina.



Roligt att höra att inskolningen går bra, de är så härliga de små liven!



KRAM

2009-08-22 @ 06:43:41
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vilka fina burkar du hittat!

2009-08-22 @ 16:51:57
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0