dåligt med fantasi här ...

Sitter å kollar på bilder så ögonen nästan blir fyrkantiga *haha* vi fick i uppgift av dagis att klippa å klistra ihop ett collage med bilder på Caspers nära å kära, som han sen kan visa och berätta om. Har tittat runt å försökt hitta en massa bra bilder, är inte riktigt färdig än .. men jag tar nog resten imorron känns det som! Är ruggigt trött idag så jag tänkte va lite duktig för en gångs skull å hoppa i säng tidigt ... nämligen NU!! Det bästa med sommaren är att jag sällan sminkar mig, har ingen ork till det så jag sparar in en massa tid både på att smeta dit allt å ta bort det om dagarna ... man får va glad för det lilla *hehe*

Har varit mer än dålig både på att blogga å kika in hos er som jag vanligen tar en titt eller två hos varje dag ... men för tillfället har jag bloggtorka så in i baljans, men jag hoppas att det släpper för jag saknar att sitta här å knappa å grejja lite. Å självklart se vad ni har för er och bli inspirerad av allt som ni skriver å tipsar om!!

Nu måste jag sluta .. K står bakom mig å sjunger "george george .. george of the jungle" i 180! Så fort man hört den snutten klistrar den sig fast som en igel å det är det enda man sjunger på :) tacksamt att jag delar med mig va *haha*


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Den där bloggtorkan slår till emellanåt,

men var lugn det släpper!



hoppas du har en bra tisdag!

sov sött



kramen

2009-08-11 @ 22:19:33
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

hihhii barn älskar samma sånger... här går mora träsk varje dag i ett helt år!!!



Ibland har man bloggtorka men jag hoppas du fortsätter, gillar ju din blogg1



KRAMISAR



2009-08-12 @ 13:40:53
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Jag är likadan, sminkar mig sällan när jag är ledig och det är sommar. Så skönt att ansiktet får andas.



Hoppas din blogglust kommer tillbaks, det blir så där ibland.



Kramar

2009-08-12 @ 16:44:03
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej

När kom Kenny hem då?

Hur hade det gått att gå upp till toppen?



Hoppas att du snart får andra tankar och din ide torka försvinner. Hoppas att även bilder blir bra.



Jag har det allt för mycket på jobbet och när jag kommer hem är jag så trött att jag inte ens orkar göra något roligt alls.



Hi hi vi har bikat en resa till Thailand i oktober skall bli så skönta tt få komma bort. Hoppas att jag fortfarande mår lika bra som jag gör nu har inte varit dålig mer än några dagar bara. Skönt det i allafall har nu läst en massa om andra som är gravida som inte gjort annat än spyt fram tills vecka 12-13. phu vilken tur att mna inte hade det så i allafall.



Nej nu dags för lite matlagning.

Hoppas att du har det bra och hälsa hela din familj kram från Erica

2009-08-12 @ 18:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0