kan tas som pretentiöst tjat .. men det struntar jag i!

Sitter just nu å lyssnar på P4, vilket sker väldigt sällan .. typ när vi är i mammas stuga eftersom det är det enda som går att få in *hihi* men nu ska  Mia vara med och berätta om Thor och hela resan dom gått igenom och det vill jag väldigt gärna höra!

Har också gått igenom lite kläder som Casper ärvt av sin kusin som jag tänkte skicka till Thor. Har en stark känsla av att han behöver dom mer än Casper. Om Casper hade varit större än Thor hade jag kunnat skicka ännu mer, för vi har en hel del på hög, som tyvärr bara blir liggandes .. om inte en liten till kommer vill säga :)

Så om NI har något att avvara till Thor
, tror att han skulle uppskatta både kläder och lekasaker, så kan ni maila [email protected] och få adressen dit det ska skickas. Mottot Alla kan göra skillnad som hon skrivit på sin blogg är verkligen sant!

Gör något för någon annan om Du har möjlighet, det glädjer inte bara den personen, utan även dig själv!
    

bilder från Camillas blogg, tagna av
Lina Boström Einarsson, Aftonbladet



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag hade en liten stund över och gick in på din blogg, så tänkte jag att jag ju kunde klicka mig in och läsa lite om den här lilla thor och hans mamma, och hur slutar det, jo jag sitter här och gråter som en gris, typiskt mej, men man kan ju inte gör annat, tänk vilken lycka för barnet och hans mamma. Puh, kul att du tar upp viktiga nyheter på bloggen:). Sen kan jag tänka mej att man blir extra berörd när man själv har en liten:). Kram

2009-04-27 @ 17:13:17
URL: http://osloliv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0