gift today fast igår

Påskharen tittade ju in hos oss också .. verkar ha varit på de flesta ställen :) Casper han blev så glad för sitt ägg med fina praliner i, dom satte han glatt i sig å trånar nu efter allt som liknar ägg *haha*



Handvisp, mörkröd - Dualit
Jag måste ha varit supersnäll för jag fick en ny elvisp som ja önskat mig, en Dualit med ballongvisp!!! *lycklig* .. röd är den också :)
Älskar den å vill baka nu nu nu *kokkobello*
Åsså fick jag ett blandägg från Årechoklad .. smarresmaskens!!






Kenny trodde han fått Willhelm Mobergs samlade verk när han öppnade sitt paket *haha* han ville ha Fredags kockens kokbok men den fick jag inte tag på, så han fick Per Morbergs bok istället. Tror den passar honom bättre än dikter å liknande! I den får man läsa lite om honom också, inte bara mat mat mat .. hmm, varför köper man kokböcker för???
Jajja .. den verkar både bra och rolig och han blev nöjd, det viktigaste!


Kommentarer
Postat av: Sue

Wow vilka grejer.....!

Fyller ni år eller??????



Jag fyller snart...bara några dagar kvar nu.....hua!



Hoppas dagen blir mysig idag!



Kraaam

2009-04-13 @ 10:33:38
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

VA? får vuxna också presenter på påsk, eller av påskharen rättare sagt! det måste jag nog upplysa min sambo om! haha! så sent som till lunch så stod jag och drömmde om en dualit! den lyckans ost :D



KRAM

2009-04-13 @ 18:24:15
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0