OBESKRIVLIG LYCKA!!

Nu ÄNTLIGEN är baby Thor och hans mamma Mia i Sverige!! Thor hittades av en missionär i Guatemala dit  han blivit förd av sin pappa som kidnappat honom. Vilken tur att alla som kunnat har skrivit i sina bloggar eller på annat sätt kunnat hjälpa till, för på någon av alla sidor som det skrivits om Thor hade han sett bilder på honom och Andrew, och sedan sett dom där och tagit kort på dom som han skickade till polisen i LA!!

Jag har följt hela den här händelsen från början som jag råkade halka in på .. även fast jag inte har gjort på länga vägar så mycket som andra har, så är jag extremt nöjd med vetskapen om att jag gjort något! Kanske så hjälpte det till, hur som helst visade jag medkänsla och försökte att göra det bästa jag kunde för att hjälpa en mamma att få tillbaka sitt barn!

Jag önskar att ALLA gör vad dom kan när någon behöver hjälp, en vacker dag är det kanske DU som står där och behöver mer hjälp än du kan ana .. Det kankse känns lite konstigt att skriva ett inlägg, skänka några kronor till en helt främmande människa eller vad som nu behövs, men jag tror att den som får Din hjälp är otroligt tacksam och glad över all hjälp som kan fås!

Mia o Thor på Arlanda
Thor och Mia på Arlanda!!!

bild lånad av mamselamsen

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj oj vilken historia, har helt missat det ja, men det var så skönt att höra att han kommit tillbaka till sin mamma. Det du skriver är ju så sant så sant, minst lilla kan ju hjälpa någon som behöver hjälp. Att vara en medmänniska är alltid viktigt. Hoppas ni haft en bra dag på IKEA. Kram

2009-04-25 @ 18:17:08
URL: http://osloliv.blogg.no
Postat av: Sue

Visst är det fantastiskt!!!!!!



Hoppas din dag varit härlig i solen!!!!!!!!

Vi har haft det toppen!



Imorgon åker vi hem...borta bra men hemma bra!!!!



Kram på dig!

2009-04-25 @ 20:24:24
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: jessi

underbart att han kom hem till slut, ett litet mirakel o bra att du har engagerat dig i det, jag förstår att ditt moders hjärta har berörts!



kramar

2009-04-26 @ 15:52:26
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0