vindor på hög!!

Förra sommaren pratade mamma om att ha kabelvindor som bord ute .. glömde så klart bort det men har påmints av flera bloggare *haha* vissa har dom både inne och ute, en kul idé!! Idag visade Kenny mig ett BERG av såna och idéerna bara sprutade ut!! Måste bara komma på nåt sätt att få hem den stora rackaren .. det ska gå, och jag tror att det kommer bli riktigt häftigt! Har lite olika planer, vill ha en bamse stor och två eller tre mindre, tripp trapp trull .. eller bara tripp trapp, har inte bestämt än :) å just det, två av dom allra minsta också ...
Ledtrådar är blommor, färg, mingel, parasoll, lyktor, kudde ...

Hoppas så att det blir lika snyggt i verkligheten som inne i mitt huvud !!!
Om jag kunde så skulle jag skicka några till Sussie som ville ha ...

Kommentarer
Postat av: Anna

Går att göra mycket snyggt med,

hoppas du kan få hem en bumsing



Ha en skön långfredag

kramar

2009-04-10 @ 10:10:36
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Sue

Jag DÖÖÖÖÖÖÖÖR! Fuskigt!!!!!!!!!



Jag har ju bara 1 st....herreguuuud vad häftigt!



Klart att du får länka hjärtat!!!!!!

Bara skoj!



Kramet!

2009-04-10 @ 11:10:16
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0